mandag den 21. maj 2012

standing on the edge of the finish line

Woww, så er vi vej vejs ende folkens.
Dette bliver nok mit sidste indlæg før jeg er hjemme igen.

Jeg ved ikke med jer, men for mig har dette år gået så forfærdeligt stærkt. Det føles som om det var i går jeg stod ud af flyveren i Columbus, Ms for at møde min familie.

Den sidste måneds tid er der sket en masse. Jeg er nu officielt på sommerferie og slipper for at tage mine eksamner på grund af straight A's i alle klasser, Jubiiii! Amalie ( min norske veninde) og jeg holdte afskedsfest for alle vores venner den 4. maj. Det var underligt at tænke på at nogle af mine venner omkring mig kommer jeg  måske aldrig til at se igen. Sidste weekend havde vi (vi som i jeg, Amalie og en tysk student kaldet Rebecca) udvekslingstudentovernatning (to ord? sikkert.) med vores gamle områderepræsentant og min mor, som er Amalies og Rebeccas områderep. Vi var ude at spise, på skattejagt og fik lært en masse om bier (random? not much) vi fik snakket lidt om hvad vi skal forvente når vi er hjemme igen og om de sidste par ting vi skal have klaret mens vi stadig er her. Dagen efter, 12. maj, var Amalie hjemme hos mig og det var som altid hyggeligt!

 -Ferien er indtil videre blevet brugt på at være sammen med mine venner, sidste tirsdag var jeg til en sleepover hos en veninde, Natilee, vi var fem piger. Tre af dem var jeg så sammen med igen om torsdagen hvor der var dømt en dag ved poolen. Jeg kan forstå på familie og venner af vejret ikke er alt for lækkert hjemme, så underligt at tænke på at mens i sidder i kulden hjemme brænder jeg op i 30-40 graders hede hver dag!

I lørdags ankom Amalie's norske familie og jeg var med i lufthavnen for at hente dem. Da jeg så Amalie's mor kramme Amalie kunne jeg altså ikke holde tårerne tilbage mere; hendes mors ansigt var så lykkeligt og jeg kunne kun tænke på at snart ville det være min mor, der krammede mig! Jeg tror først virkelig det gik op for mig i lørdags hvor klar jeg er til at se mine forældre igen, jeg kan slet ikke vente med at se deres ansigter i lufthavnen og føle deres arme omkring mig, Ihhh hvor jeg glæder mig! I går var endnu en stor dag, det var graduerings dag! Gradueringsceremonien blev afholdt på Mississippi State's Campus og venner og familie var inviteret. Det var en helt speciel oplevelse og var amr. skole spirit når det er bedst. Der kommer nogle billeder ind på facebook før eller senere ;-). Efter ceremonien var jeg til fest hos min gode ven Mary Margaret, som jeg også spillede fodbold med. Hun rejste til Virginia i går så jeg har allerede sagt farvel til den første :-(. I dag stod den i familiens tegn. To timer fra hvor jeg bor er der et vandland med nogle fede vandrutsjebaner, vejret var så lækkert og slap af sted med kun en lille forbrænding, KÆMPE forbedring! Det var en fantastisk dag!

Amalie rejser fra Columbus onsdag så vi prøver at få så meget tid som muligt før hun drager videre. Jeg ved ikke helt hvordan det bliver at sige farvel, npr jeg tænker tilbage er det som om de bedste tider var med Amalie...

Hold fast hvor er det vildt at der kun er en uges tid tilbage, jeg kan nu tælle ned på mine hænder... Det er med blandede følelser jeg tænker på at rejse hjem. På den ene side er jeg  så spændt på at se alle igen og snakke med alle og actually være i stand til at føle dem!  Men så igen er jeg trist over at det nu er tid til at sige farvel. Det har været 10 vidunderlige måneder!

Undskylder for fejl og mangler, jeg er såååå træt!!!!!!

Go' uge til alle jer derude, vi ses snart!

Loooove
Karoline

ps. læg endelig en kommentar hvis I har spørgsmåler, ris ellers ros ;-). Love Y'all!


3 kommentarer:

  1. Jeg syntes det er en rigtig god blog du har dig. Jeg vil gerne være Udvekslingsstudent og er i gang med at skrive min ansøgning :-)

    Håber du vil kigge forbi min blog www.whatilovebytrine.blogspot.com

    Hilsen Trine :-)

    SvarSlet
  2. Hej Karoline.

    Det lyder virkelig fantastisk, alt det du har oplevet!

    Jeg håber virkelig at du har haft 'the time of your life' i de her 10 måneder.

    Hilsen fra en der har stor respekt for alt det du skriver. (Amalie Valsted Kaptain)

    SvarSlet
  3. Hey I to, mange tak! det har været et mega fedt år! kan virkelig ikke fatte det er ovre allerede... Trine Glæd dig!

    SvarSlet