mandag den 12. september 2011

It's because I'm foreign

Hej derhjemme!

Efter opfordring fra flere, tager jeg mig nu endelig sammen og får skrevet et nyt indlæg.
Jeg har været i Mississippi i lidt over en måned og jeg har ikke fortrudt mine sidste par uger et sekund!

Mandag-Fredag går med skole og fodbold.
Mine fag er psychology, spanish 1, advanced geography, Algebra, US government, World History og English 3, Jeg er i skole fra 7.45-15.15, så jeg kan roligt sige jeg er træt når jeg sidder i min gule skolebus på vej hjem. Når klokken så nærmer sig 17, går turen mod Lake Lowndes hvor vi forbereder os på fodboldsæsonen med en masse konditionstræning og kontrol over bolden, den første spiller er allerede faldet fra og flere vil sikkert følge hende. På New Hope High School (og alle andre skoler ;-) ) er der to hold, Junior Varsity og Varsity, JV vil sige at du er på "junior holdet" altså det hold, for at sige det groft, som er for dem som har mindre erfaring og talent end Varsity. Normalt kommer alle Newbies på JV, men mine trænere har allerede erklæret mig egnet til Varsity, rimelig stolt! :-D. Træningen er hårdere end hvad jeg er vant til, men udfordringen gør det ti gange sjovere og du får en super god følelse hver gang du bliver anderkendt.

På min skole er der tre andre udvekslingsstudenter udover mig. En fra Italien, En fra Belgien og en fra Norge. Alle piger! Vi har det alle super godt sammen måske pga. af at vi alle er fremmede og nye på en super stor skole. Jeg har fået en masse venner og vi har det super fedt sammen. Mine weekender er fyldt med amerikansk fodbold, Bowling, Koncerter, Biografture, spise dejlig mad på restauranter, kirke, mud-sliding  og en masse andet.  Hahah, en søndag brugte jeg på spøgelsesjagt med fem andre piger, jeg var døden nær af skræk! :-D. Nu ved jeg da hvordan man morer sig på landet hahah. Der sker hele tiden en masse omkring mig og folk vil hele tiden vide alt om dig, røre ved dig og vide hvordan du siger dit og dat på dansk. På en måde er det meget sjovt, men efter syv timer straight vil du bare gerne koble din hjerne fra og slappe af.

Jeg lider ikke af hjemve pt, men den første uge var alt meget overvældende. Men der er jo meget naturligt, du er jo trods alt fremmed og alt virker anderledes på dig.

- Jeg har så meget mere at fortælle, men det her må være nok for denne gang :-).
Love Karoline

1 kommentar: