søndag den 24. juli 2011

Ready for takeoff!

Med en afrejsedato sat til den 2. August er der ikke vildt mange dage tilbage for mig, og mine medrejsende fra det nordiske explorius, i Danmark. På dette tidspunkt burde jeg vel være fyldt med nervøsitet og bekymringer om mit, snart, fede eventyr i USA, men det eneste jeg kan mærke er glæde og spænding om alt det jeg snart skal opleve og udforske.

Min weekend blev brugt på afskedsfester for hhv. venner og familie, det er lidt bittersweet at tage afsked, men jeg kan virkelig ikke vente til jeg skal afsted! Jeg glæder mig utrolig meget til at se min værtsfamilie, tage på opdagelse i NYC og ikke mindst se min nye hjemby. Det gør det bestemt ikke mindre fedt, at dem jeg skal rejse med virker som nogle ufatteligt søde personer :-D.

Jeg er sikker på jeg nok skal få det fedeste og vildeste år nogensinde, og jeg er så glad for at mine forældre gav mig muligheden for at fuldføre og udleve min drøm om at være en fremmed i en andet land, så mor og far hvis I læser dette - tusind tak for alt det I har givet mig gennem tiden, det vil aldrig kunne gives tilbage. Jeg elsker jer så højt! Hvis det ikke var for jeres støtte gennem hele mit liv ville jeg aldrig have haft modet til at udforske verden på egen hånd, I har givet mig en utrolig god start på tilværelsen og hjulpet mig med at forberede mig på det uventede. Mange, mange tak.

Jeg føler at opbakningen fra mine søde venner og min kærlige og til tider skøre familie har gjort det så nemt for mig at se frem til mit vilde eventyr, der begynder om 8 dage. Jeg vil gerne ønske held og lykke til alle jer andre udvekslingsstudenter derude og håbe for jer at I får et fantastisk år med en masse anderledes udfordringer :-D.

- som overskriften siger, jeg er ready for takeoff!

1 kommentar:

  1. Hej skattepige Onkel & jeg har lige läst din "indledning" Vi önsker dig et fantastisk takeoff og nogle skönne dage i NYC. Tänk paa din gamle faster naar du gaar paa 5th Ave. - hun er hos dig i tankerne..... :-)De kärligste hilsner Onkel Thomas & Faster

    SvarSlet