onsdag den 15. juni 2011

Mississippi Queen og Nerver

I dag fik jeg min sidste Hepatitis A+B vaccination, så nu er jeg ready for take off!

En masse er sket siden sidste indlæg, jeg kan blandt andet fortælle, at jeg har fået en værtsfamilie, yay! :-D.
JEG SKAL TIL MISSISSIPPI! Columbus information
Det er en familie på fire, og familien  minder meget om min egen. Far og mor, storebror og lillesøster. Jeg kommer til at bo i en by kaldet Columbus, se evt. linket ovenover, det er en by med ca. 26.000 indbygger. altså det er 23.000 indbyggere mere end jeg er vant til. Skolen jeg kommer til at gå på hedder New Hope High School og har omkring 950 studerende, det bliver vildt! Med mindre end to måneder til afgang er jeg ved at få lidt nerver på. Jeg kan mærke spændingen brede sig i min krop hver gang jeg tænker på flyet, der skal bringe mig til New York (hvor jeg skal på sightseeing i et par dage og helt klart købe den nødvendige " I love NY" T-shirt) derefter går turen til Mississippi, hvor jeg skal mødes med min områderepræsentant og min værtsfamilie, exciting!

Min afrejse dato er sat til d. 29 Juli, så kufferten skal snart pakkes. jeg bliver helt panisk når jeg tænker på alt det jeg skal have med, det kan jo på ingen måde være i kufferten? men pyt skidt, så har jeg jo en undskyldning for at shoppe til jeg falder om over there ;-). Men i the US and A er alting jo også meget billigere, thank God!

Men før kufferten er pakket er jeg nødt til at klare den sidste afgangsprøve- jeg skal op i engelsk om to dage, men når man er sengeliggende, er det begrænset hvor meget man kan læse op. I hope I'm gonna make it, pray for me and cross whatever that can be crossed! Jeg skal nok lige skrive hvordan det gik, hvis det altså gik....


Med sommerferien lige om hjørnet og prima selskab er ventetiden dog ikke så lang. Selvom det  dog stadig ikke er gået helt op for mig at om to måneder er jeg far away from everything I know. Men igen
-Life is like a coin. You can spend it any way you wish, but you only spend it once. 
Hold fast jeg glæder mig! - my story is unwritten- unwritten af Natasha Bedingfield

PS. God sommerferie til alle!

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at følge dig :)

    nowcloser.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Nina, jeg glæder mig også til at følge dig ;-).

    SvarSlet